megold_hazhoz
Főoldal » Megoldásaink » Házhoz szállítás

Házhoz szállítás

Áraink az alábbi szolgáltatásokat tartalmazzák:

Ingyenes árufelvétel egyeztetett időben és helyen. igen
Háztól-házig szállítás. igen
Információ a csomag státuszáról (online tracking) igen
Utánvételes küldemények értékének utalása. igen
Jelentés e-mailen az utánvételről. igen
Az utánvéteket banki átutalással juttatjuk vissza. Első feladás esetén az utánvételi összeg utalásához helyes bankszámlaszám, valamint az utalási jelentés küldéséhez e-mail cím megadása szükséges. igen
A beszedendő utánvétel összege maximum 500.000 Ft/címzett lehet. igen
E-mail értesítések a címzettnek és a feladónak igen
Vonalkód alapú csomagazonosítás. igen
Csomaglogisztikai tanácsadás. igen

A csomag terjedelmére vonatkozó információk

  • 1 db csomag súlya maximum 40 kg
  • 1 fuvarlevéllel 1 címhelyre több csomag is küldhető
  • 1 szállítmány (1 címhelyre feladott összes csomag) maximum 150 kg és a maximális terjedelme 0,5 m3 lehet! E méretek felett a térfogatsúlyos szállítási tarifa lép életbe, ahol 1 m3 = 200 kg!
  • A küldemények címoldalának legkisebb mérete: 12 cm x 17,5 cm

Szállítási határidők

Szombat délelőtti Kézbesítés az árufelvételt követő szombaton délelőtt 8-12 óra között, csak SPRINTER depó pontokon* elérhető szolgáltatás.
10 óra előtti Kézbesítés az árufelvételt követő munkanapon reggel 8-10 óra között, csak SPRINTER depó pontokon* elérhető szolgáltatás.
12 óra előtti Kézbesítés az árufelvételt követő munkanapon reggel 8-12 óra között, csak SPRINTER depó pontokon* elérhető szolgáltatás.
1 munkanapos Kézbesítés az árufelvételt követő első munkanapon munkaidőben 8-17 óra között bármikor, az egész ország területén.
2 munkanapos Kézbesítés az árufelvételt követő első, vagy második munkanapon munkaidőben 8-17 óra között bármikor, az egész ország területére!
Általános tudnivalók

Rendelését regisztráció után interneten keresztül, kényelmesen és egyszerűen adhatja le.
Az oldalon található Partner Portál segítségével könnyedén kinyomtathatja a fuvarlevelet, és előkészítheti a feladni kívánt csomagját úgy, hogy a fuvarlevelet kinyomtatja, majd felragasztja a küldeményre.

E-mail értesítések a címzettnek és a feladónak

Automatikus e-mail küldő rendszerünk által számos lehetőség közül választhatják ki ügyfeleink, hogy mely eseményekről szeretnék a címzetteket tájékoztatni, ill. miről szeretnének maguk is azonnal értesülni.

Előrejelzés küldése a címzettnek

A címzettet értesítjük a küldemény érkezéséről, az esetleges beszedendő utánvét összegéről. A címzett ezáltal már várni fogja futárunk érkezését, ill. felveheti velünk a kapcsolatot amennyiben az időpont nem megfelelő számára.

Értesítés küldése sikertelen kézbesítésről

Amennyiben valamilyen okból kifolyólag nem tudtuk kézbesíteni a csomagot (pl. zárva volt, rossz cím, elköltözött, nem kérik a csomagot, stb.), úgy arról a történést követően perceken belül értesítjük. De akár külön meg is jelölheti, hogy mely esetekről kíván csak értesülni, így csak azokban az esetekben küldünk üzenetet, mikor az adott eset áll fenn.

Ezen szolgáltatásunkat kérheti saját maga, illetve a címzettje számára is:

  • Saját maga számára akkor is igénybe tudja venni, amennyiben a címzettjei elérhetőségét nem ismeri.
  • A címzett számára is hasznos lehet, mert így akár ő is fel tudja venni velünk a kapcsolatot ismételt szállításra.

A fenti szolgáltatások sms-ben is igénybe vehetők külön díj ellenében.

Csomagadatok a neten – Internetes csomagkereső program

Amennyiben a küldeményeit egy rendszerben, összességében kívánja látni, úgy hozzáférést biztosítunk az interneten elérhető programunkhoz. Itt számos szűrést végezhet, attól függően, hogy milyen információra van szüksége:

  • Lekérdezheti egy adott napon, vagy héten sikeresen kézbesített küldeményeket.
  • Meg tudja tekinteni az aláírt fuvarlevelet.
  • Ki tudja exportálni azon küldeményeket, melyeket nem tudunk kézbesíteni.
  • Szűrhet szállítási határidőre, vagy akár adott fuvarlevélre.

Extra szolgáltatásaink

Utánvétes szállítás

Fontos kiegészítő szolgáltatás, amelyet a fenti szolgáltatásokhoz kapcsolva a biztonság fokozása miatt ajánlunk. A címzett a csomagot csak abban az esetben kapja meg, ha az áru ellenértékét a Sprinter futárának már átadta. Az így beszedett pénzt az Ön bankszámlájára átutaljuk és e-mailen, vagy faxon részletezést küldünk az összegről. Kérjük a szolgáltatás igénybe vétele esetén értesítsék a címzettet, hogy a megfelelő összeggel fel tudjon készülni a csomag átvételére.

Okmány visszaforgatás

Küldeményének számláját partnerétől átvételt igazoló aláírással és pecséttel visszahozzuk Önnek. Az áruházláncoknál gyakran előfordul, hogy az okmányokat nem adják vissza a futárnak, hanem postai úton juttatja vissza a feladónak. Kérjük az okmány visszaforgatás módját előre egyeztessék a címzettekkel.

Csomagcsere

Megrendelése esetén a kézbesített csomag átadása után a címzettől elhozzuk a visszaküldeni kívánt csere csomagot. A szállítás díja a Megrendelőt terheli.

Logisztikai tanácsadás

Vállaljuk szállíttatóknak magyarországi viszonyok között hibátlanul működő rendszerek telepítését, meglévő rendszerük fejlesztését, integrálását a zökkenőmentes üzletmenet érdekében.

Küldemény automatikus nyomon követése saját hálózatról

Partnereink nyomon követhetik küldeményeiket, és kézbesítés esetén megtekinthetik az átvétel időpontját és az átvevő nevét is.

Dokumentum-archiválás

A SPRINTER Futárszolgálat Kft. által kézbesített küldemények fuvarleveleit 5 évig archiváljuk.

SMS üzenetküldés a címzett részére a csomagfeladásról

Igény szerint a címzetteket sms-ben értesítjük a csomag feladásáról, illetve várható szállítási határidejéről.