2023.01.20.

Új informatikai rendszer – új területek indulása

Új informatikai rendszerünk tavaly ősszel elindult gyöngyösi terültén pilot jelleggel és a sikeres párhuzamos működésnek köszönhetően 2023 január 30-án újabb 3 terület csatlakozik az új informatikai rendszerhez.

Új területek átállási időpontja: 2023. január 30. hétfő

Érintett terültek:

  • Gyöngyös területe / Irányszám: 32
  • ÚJ – Budapest 2. terület / Irányszám: 117,118,119,120,121,123
  • ÚJ – Budapest 8. terület / Irányszám: 108, 110, 122, 202, Érd
  • ÚJ – Székesfehérvár / Irányszám: 24, 80

A területekhez tartozó irány, irányítószám, településlistát az alábbi linken tölthetik le: https://www.sprinter.hu/wp-content/uploads/2023/01/iranyok-elesites.xlsx

Az érintett területeken élesítésre kerül az új rendszer, az ide érkező csomagokat már az új rendszerben kezeljük. A jelenlegi párhuzamos működés során az érintett területekre vonatkozóan az alábbi változások lépnek életbe január 30-tól:

  • Nyomkövetés: A jelenlegi éles Partner Portálon és a címzetti csomagkeresőben a fent felsorolt területekre érkező csomagok státusza nem lesz elérhető a csomag életútja során. Amennyiben pontos információt szeretnének a csomag aktuális státuszáról, úgy ügyfélszolgálatunknál érdeklődhetnek az info@sprinter.hu címen vagy a +36 1 881 2615 telefonszámon.
  • Riport: Az érintett területekre vonatkozó napi csomagadat riportot egy külön e-mailben továbbítjuk partnereink felé, ebben a csomagok státusza is megtekinthető lesz.
  • Elszámolás: Az érintett területekre vonatkozó kézbesített Pick Pack Pont csomagok elszámolása (utánvét és számla melléklet) egy külön emailben kerülnek kiküldésre, és külön kerülnek számlázásra, kérdés esetén kérjük keressék pénzügyi osztályunkat a penzugy@sprinter.hu címen.
  • API működés: Az API működés során a „csomagregisztráció” eseményen duplikált adatküldés lesz látható.
  • Címzett – E-mail előre/aznapi értesítés: az érintett terület esetén a címzettnek részére csak az aznapi e-mail értesítés kerül kiküldésre. Ebben az e-mailben megjelölésre kerül egy csomagkövetés link, melyen a címzett látja a csomag aktuális státuszát.
  • Címzettek részére kiküldött csomagkereső link elérhetősége: Sprinter (mysprinter.hu)

Amennyiben bővebb információra van szükségük csomagadatokkal kapcsolatban, úgy kérjük, keressék bizalommal ügyfélszolgálatunkat az info@sprinter.hu címen vagy a +36 1 881 2615 telefonszámon.

—————————————-

Our new IT system was launched last fall in Gyöngyös as a pilot, and thanks to the successful parallel operation, on January 30, 2023, another 3 areas will join the new IT system.

Date: Monday, January 30, 2023

Affected areas:

  • Gyöngyös area / code: 32
  • NEW – Budapest area 2 / code: 117,118,119,120,121,123
  • NEW – Budapest area 8 / code: 108, 110, 122, 202, Érd
  • NEW – Székesfehérvár / code: 24, 80

You can download the list of directions, zip codes and settlements for the areas at the following link: https://www.sprinter.hu/wp-content/uploads/2023/01/iranyok-elesites.xlsx

The new system will be activated in the affected areas, and the packages arriving here will be handled in the new system. During the current parallel operation, the following changes will take effect in the affected areas:

  • Tracking: On the current live Partner Portal and in the package finder. If you want accurate information about the current status of the package, you can contact our customer service at info@sprinter.hu or by calling +36 1 881 2615.
  • Report: We send the daily package data report for the affected areas to our partners in a separate e-mail, in which the status of the packages can also be viewed.
  • Settlement: The settlement of Pick Pack Point packages (receipt and invoice attachment) will be sent in a separate email and will be invoiced separately, if you have any questions, please contact our finance department at penzugy@sprinter.hu .
  • API operation: During API operation, duplicate data transmission will be visible on the “package registration” event.
  • Recipient – E-mail notification: in the case of the affected area, only the “same-day” e-mail notification will be sent to the recipient. In this e-mail, a package tracking link is provided, which the recipient can see the current status of the package.
  • Recipient – package tracking: Sprinter (mysprinter.hu)

If you need more information about package data, please feel free to contact our customer service at info@sprinter.hu or +36 1 881 2615.