Ügyfélszolgálat Kérdése van? Lépjen velünk kapcsolatba! Online ügyfélszolgálat Milyen okból fordul ügyélszolgálatunkhoz?*Kérjük a lenti lehetőségek közül egyet válasszon!Mikor érkezik meg a csomagom?Átirányítást kérek másik címre (+cím megadása)Új időpontban kérem a csomagot ( +igényelt időpont megadása)A futár telefonszámának elkéréseA szállítással kapcsolatos panaszReklamáció – kézbesítési késésReklamáció – káresemény (+fénykép csatolása)Név*Ha egy konkrét csomaggal kapcsolatban érdeklődik, kérjük a megrendelésben szereplő nevet adja meg! Vezetéknév Keresztnév Telefonszám*E-mail cím*Ha egy konkrét csomaggal kapcsolatban érdeklődik, kérjük a megrendelésben szereplő e-mail címet adja meg! Szállítási cím*Kérjük ha csomaggal kapcsolatban érdeklődik, adja meg a szállítási címet! Utca, házszám (emelet, ajtó) Város Irányítószám Kapott már a rendeléséhez csomagazonosítót?*Ez egy olyan azonosító, ami a rendelés kézbesítésének nyomonkövetésére szolgál, fontos hogy nem egyezik a rendeléshez tartozó rendelési azonosítóval! A csomag azonosítóját a Sprinter Futárszolgálat értesítő üzenetei minden esetben tartalmazzák.IgenNemNem tudomA küldemény fuvarlevélszáma/vonalkódjaHa tudja a fuvarlevélszámot/vonalkódot, kérjük adja meg!Üzenet az ügyfélszolgálatnakAdatkezelés* Hozzájárulok adataim kezeléséhez Személyes adatait a fenti ügyfélszolgálati kérdés adminisztrálásához használjuk fel. Részletes adatvédelmi tájékoztató: sprinter.hu/adatvedelemEmailEz a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni. This iframe contains the logic required to handle Ajax powered Gravity Forms.