Főoldal » GY.I.K.

GY.I.K.

címzés

  • Miért nem tudjuk a rossz vonalkódot kijavítani?

    Raktárunkban egy-egy este megközelítőleg 10.000 csomagot szortíroznak kollégáink. A szortírozó görgősor is vonalkód alapján dolgozik, így ha rossz a vonalkód, akkor ezeket a csomagokat egyenként kell kezelni, ami sok erőforrás bevonásával jár, mind munka, mind idő tekintetében egyaránt. Ráadásul a csomagok egyedi kezelése az erőforrásokat a szabályosan feladott küldemények feldolgozásától vonja el. Ezzel az intézkedésünkkel azon ügyfeleinket is védjük, akik szabályosan adják fel küldeményeiket.

  • Mi történik, ha mégis rossz a vonalkód?

    Azokat a csomagokat, melyek rosszul olvasható vonalkóddal vannak ellátva, raktárunk megállítja. Az ilyen küldeményekről visszajelzést küldünk ügyfeleinknek, maguk a küldemények pedig a raktárunkban maradnak a vonalkód következő munkanapon történő javításáig. A csomagok kézbesítése ebben az esetben legalább 1 munkanapot csúszik, és a fuvarlevél javítását kénytelenek vagyunk kiszámlázni 200 Ft/fuvarlevél áron. A Sprinter Futárszolgálat ilyen esetben az esetleges késésekből eredő káreseményekért felelősséget nem vállal.

  • Mire ügyeljünk a fuvarlevél nyomtatása során?

    Az egyik legfontosabb a vonalkód minősége. Fontos, hogy csomagjai jól, tisztán látható vonalkóddal legyenek ellátva, mivel a csomagok azonosítása, szortírozása, nem utolsó sorban a kézbesítése, a vonalkódok olvashatóságán alapszik. A jó vonalkód egyenes, határozott vonalakból áll, csak ezt tudjuk kezelni.

  • Hogyan címezzünk?

    A megfelelő címzéshez biztosítunk egy saját – vonalkóddal ellátott – fuvarlevelet, mely által pontosan beazonosítható lesz minden egyes csomag. Ennek a vonalkódnak az ismeretében lehet a küldeményt nyomon követni, vagy bármilyen információt kérni róla.

    A fuvarlevél előállításához ügyfeleink egy gyors, oldalunkon történő regisztrációt követően igénybe vehetik saját ingyenes csomagfeladó programunkat. A program használata könnyen elsajátítható, senkinek nem kell használatától tartania.

csomagfeladás

  • Használhatom az új felületen a régi felületen megszokott tömeges betöltő csv-t?

    Abban az esetben használhatja, ha Ön már az új típusú csv-t használta a régi felületünkön. Ez a csv már tudja fogadni a vevői cím adatokat is.

    Kérem, ellenőrizze, hogy az Ön által használt csv fejléce tartalmazza-e az alábbi értékeket:

    • Vevő Ir.száma
    • Vevő Helység név
    • Vevő UtcaHázszám

    Amennyiben a jelenleg használt csv fejléce nem tartalmazza ezeket, kérem egészítse ki a fejlécet a mellékelt képek alapján, és töltse fel a csv-t!

  • Egyedi árakat szeretnék kapni, mi a teendőm?

    Cégünk úgy alakította ki a honlapunkon keresztül leadott megrendelések (on-line feladás) díjait, hogy ügyfeleink értékesítő nélkül is kedvezményhez jussanak.

    Egyedi árat átlagosan napi 10 cím esetén tudunk biztosítani. Ehhez nem kell mást tenni, mint elküldeni az ajánlatkérését a honlapunkon keresztül.

    Az ajánlatkérésében többek között a következő adatokat kérjük megadni:

    • csomagfelvétel helye,
    • utánvét beszedésére van-e igény,
    • csomagok átlagos mérete, súlya,
    • havi csomagfeladási mennyiség.
  • Több csomagom is van ugyanarra a címre, az árat ilyenkor hogy számoljam? 

    Áraink címhely szerint értendőek. Vagyis, amennyiben ugyanarra a címre több csomagja is szól egy ügyfelünknek, akkor a fuvardíjat nem kell háromszor kifizetnie, hanem a három csomag összsúlyát vesszük alapul, és az annak megfelelő fuvardíj kerül kiszámlázásra.

    Például: ugyanarra a címre egy 2 kg, 5 kg, illetve egy 8 kg-os csomagot kívánunk küldeni. A csomagok összsúlya ebben az esetben (2 kg+5 kg+8 kg) 15 kg. Ezáltal a három csomag után a 15 kg-ra vonatkozó fuvardíjat kell csak megfizetnünk.

  • Meddig adhatom le megrendelésem az interneten, hogy még aznap elvigye a futár a csomagom?

    Amennyiben Budapesten és Sprinter területi képviselettel rendelkező településről kíván csomagot feladni, adott nap 13:00-ig kell lezárni a rendelését, hogy futárunk még aznap felvegye a küldeményt. Minden más településen, a felvételt megelőző nap 13:00-ig kell a rendeléseket leadni.

kézbesítés

  • Hogyan lehet kifizetni kézbesítéskor az utánvétet?

    Kézbesítéskor futáraink csak készpénzt tudnak elfogadni. Bankkártyás fizetésre nincs mód. Utánvétes csomag feladásakor kérjük, tájékoztassa a címzettet, hogy lehetőleg pontosan készítse elő a fizetendő összeget, mivel előfordulhat, hogy a futárunknál nem áll rendelkezésre elegendő váltópénz.

  • Mit tegyek, ha sérülten kapom meg a csomagot?

    A címzettnek kell megvizsgálnia, hogy van-e kívülről látható sérülése. Amennyiben a címzett az átvételkor sérülést (nyomódás) lát a csomagoláson és ezt a kézbesítő jelenlétében jelzi, abban az esetben jogában áll, és lehetősége van az árut kinyitni és annak belső tartalmát szemrevételezni.

    Amennyiben az áru valóban sérült, egy jegyzőkönyv kitöltése szükséges, amely a honlapunkról letölthető (Jegyzőkönyv), valamint a fuvarlevélen is jelezni kell, hogy az áru sérülten érkezett.

    A futár a csomagot a jegyzőkönyv kíséretében visszaküldi a központi raktárunkba, ahol a káresemény elbírálásra kerül. Az elbírálásnak megfelelően, ha az valóban jogos, a kártérítési igény érvényesítése benyújtható és teljesítésre kerül.

    Fontos szempont: Csomagolatlan, nem az árunak megfelelő csomagolásból eredő károk igényérvényesítést nem áll módunkban elfogadni.

  • Rendelésleadást követően mikor kerül sor a küldemények felvételére?

    A honlapunkon keresztül On-line leadott megrendelések esetén, a szállítás megrendelését követően. Ebben az esetben a címnek megfelelően a felvétel napjához tartozó felvételi időintervallumot, valamint azt, hogy a megrendelést hány óráig szükséges lezárni.

    Állandó partnereinknél előre egyeztetett időpontban, rendszeres időközönként vesszük fel a csomagokat.

  • Mi történik, ha a Címzett nem tartózkodik a szállítási címen?

    Ilyen esetekben a futár értesítőt hagy a címen, majd következő napon ismét megkísérli a kézbesítést. Amennyiben ez a kísérlet is kudarcot vall, a csomag visszakerül a központi raktárunkba, ahol a kapott elérhetőségen felvesszük partnerünkkel a kapcsolatot egyeztetés céljából.

    Fontos szempont: minden megrendelt áru esetén olyan cím kerüljön megadásra, ahol a nap folyamán, munkaidőben biztosított az áru átvétele.

pénzügy

  • Mit jelent az elektronikus számla?

    Az elektronikus számla egész egyszerűen azt jelenti, hogy számláit e-mail-ben juttatjuk el a számlamellékletekkel együtt, amit egy gombnyomással a mellékelt hivatkozásra kattintva egyszerűen letölthet. A befogadott elektronikus számlák tetszés szerint továbbíthatóak munkatársainak, a könyvelésnek vagy akár egyszerre több címre is úgy, hogy a törvényi előírásoknak megfelelően a számlák minden továbbított példánya eredeti marad.

  • Küldeményem beszedett utánvét összegét mikor, hogyan kapom meg?

    Ügyfeleink a megadott számlaszámra a kézbesítést követően másnapi utalással kapják meg a beszedett utánvét összegét.