2019.10.02.

Tippek a sikeres év végi csomagfeladáshoz

ÁTLAGOSTÓL ELTÉRŐ CSOMAGMENNYISÉG

  • Ha az átlagostól eltérő csomagmennyiséget kíván feladni, úgy azt jelezze számunkra aznap, LEGKÉSŐBB  11 óráig az info@sprinter.hu / pickpackpont@sprinter.hu  címen, hogy megfelelő méretű autóval tudjunk kiállni.

 TÖBB CSOMAGBÓL ÁLLÓ KÜLDEMÉNY –  egy időben, egy szállítmányban kérjük átadni!

 IDŐKAPU – BESZÁLLÍTÁS

  • Kérjük, hogy az árufelvételi időpont kezdetére a csomagok készüljenek el teljesen, hogy amikor a futárunk megérkezik, a csomagokat már pakolni lehessen.
  • Amennyiben nem indul el az árufelvétel, úgy a futárunk az érkezéstől számítva 15 percen belül távozik, ebben az esetben kérjük, hogy az el nem készült csomagokat másnap adja át.
  • A csomagfelvételt követően – amennyiben maradt még feladandó küldeménye – a központi raktárunkba beszállíthatja 21:00 óráig. Ha csomagja 21:00 után érkezik be raktárunkba, úgy nem tudjuk garantálni a csomagok aznapi feldolgozását, így elképzelhető, hogy csak másnap kerül feldolgozásra a raktár által.

KIEMELT AKCIÓS NAPOK

  • A vásárló felé ne ígérjen 1 munkanapos szállítást az Kiemelt akciós napokat követően, mivel a várható csomagmennyiséget elképzelhető, hogy nem tudja azonnal átadni szállításra; Fekete Péntek esetén 5-10 napos kommunikációt javaslunk a vásárló felé, hogy legyen idő a csomagok összekészítésére

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT – ÉV VÉGI IDŐSZAK

A webshop szállítási információ oldalán tüntessék fel a Sprinter e-mail címét a vásárló/címzett számára.

  • A lehető leggyorsabb kommunikációs csatornánk az e-mailen, így javasoljuk, hogy ezt részesítsék előnyben – a lehető legrövidebb időn belül válaszol ügyfélszolgálatunk. E-mail: info@sprinter.hu